این روز ها انتشار خبری مسرت بخش جان و دل منتظران امام زمان(عج) را در حالتی از شور و هیجان و انتظار شدید فرو برده و همزمان کفار و جبهه باطل را ظاهراً مضطرب نموده است ، آیا عبدالله عربستان مرده است و انتشار خبر بیماری او مقدمه ای است برای انتشار اجباری خبر مرگش؟! آیا بازی خطرناکی توسط دشمنان در حال اجراست؟! آیا اراده حق تعالی بر این قرار گرفته است تا با تغییراتی در ظهور ، غربالی دیگر را رقم بزند؟!  

بسم الله قاصم الجبارین



انتشار خبر بیماری عبدالله عربستان از چند منظر قابل بررسی و تامل است
آیا عبدالله مرده و اینک در جهنم الهی به عذابی دردناک دچار است؟!
آیا عبدالله واقعا بیمار است ؟ بیماری خفیف کمردرد یا سکته ؟!
آیا انتشار این خبر می تواند نقشه ای شیطانی برای ایجاد یاس و تشکیک در عقاید شیعیان باشد؟!
آیا ممکن است برخلاف برخی از احادیث مرگ عبدالله به گونه ای دیگر و به مرگ طبیعی رخ دهد؟!
آیا خداوند حکیم در نظر دارد از اکنون با برخی تغییرات در ظهور مارهای خوش و خط و خال و خطرناک برای جامعه مهدوی را نابود کند؟!
آیا ممکن است درروز عرفه ، امروز، شهادت جانگداز سفیر حسین در کوفه ، با مرگ عبدالله در حجاز آغاز انتقام بزرگ حق بشارت داده شود؟!

از روایات شریف استفاده می شود که در آستانه ظهور خاندانی بر عربستان حاکم است که حاکمی بنام عبدالله  آخرین فرد این خاندان و حاکم حجاز می باشد ، خبرمرگ عبدالله در آستانه ظهور و به اعتقاد برخی در روز عرفه منتشر می شود و تغییرات بزرگی در منطقه با انتشار این خبر آغاز می گردد ،روایات مرگ عبدالله را به علت مسئله ای اخلاقی(تجاوز به غلامش) می دانند ، مرگ او توسط غلامش صورت می گیرد که 40 روز مخفی نگاه داشته میشود ، بعد از مرگ او اختلافات شدید و جنگ قدرت در عربستان رخ می دهد و  تا ظهور دیگر حکومتی در این سرزمین نخواهد بود.
روایتی هست که مرگ خلیفه را در روز عرفه می داند ، عده ای اعتقاد دارند که این خلیفه صدام بوده است و عده ای اعتقاد دارند عبدالله و شاید هر دو.

ولی احتمال دارد مرگ عبدالله هم در عرفه باشد حالا چه امروز و چه سال بعد و... زیرا عرفه سالروز شهادت جانسوز و جانگذاز سفیر حسین (ع) است و از سویی مرگ عبدالله را می توان به عنوان آغاز ظهور کبری در نظر گرفت ، و همانگونه که خدای حکیم روز قتل امام حسین(ع) را روز ظهور و انتقام خون به ناحق ریخته او قرار داده است احتمال قوی دارد که در روز شهادت جانگداز سفیر حسین با مرگ عبدالله ظهور کبرای منجی عالم بشریت را اعلام کند تا تسکینی باشد برای قلبهای عاشقان و عزاداران و منتظران. والله اعلم

حالات مختلف در مورد انتشار خبر بیماری ملک عبدالله ، حاکم عربستان

در مورد انتشارخبر بیماری ملک عبدالله در طی روزهای گذشته ، این احتمال وجود دارد که عبدالله ملعون مدتی قبل مرده باشد و حکومت عربستان بخواهد برای جلوگیری از هرج و مرج مخصوصا در ایام حج از انتشار خبر مرگ او جلوگیری کند (همچنانکه بنابرروایات مرگ او 40 روز مخفی نگاه داشته شده است) اما اکنون که بر طبق مراسم هرسال این ملعون باید در انظار عمومی ظاهر می شد ، چند روز قبل از آن با صدوراطلاعیه ای و به بهانه تجویز پزشک مبنی بر استراحت ، بخواهند باز هم مرگ او را مخفی نگاه دارند و بهانه ای برای عدم حضور او در مراسم حج و انظار عمومی بتراشند.

این احتمال(هرچند ضعیف) وجود دارد که این یک بازی شیطانی برای ناامید کردن و دلسرد کردن منتظران امام زمان(عج) باشد تا پس از اینکه موج اشتیاق و بشارت ظهور در میان شیعیان بالا گرفت ، به ناگاه با ظاهر شدن عبدالله در صفحه تلویزیونی ، بخواهند اعتقادات شیعیان را به سخره گیرند و به خیال خام خود در انتظار و عقاید شیعیان خدشه وارد کنند و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین.

این احتمال وجود دارد که عبدالله اکنون در بستر بیماری باشد و عاقبت نیز در همین بستر بیماری فوت کند
در این صوت این سئوال پیش می آید اگر چنین چیزی رخ دهد پس پیش بینی روایات شریف در مورد مرگ عبدالله که مرگ او را به علت قتل توسط غلامش می دانند چه خواهد شد که باید گفت ، بداء برای چنین مسائلی نیز ، امکان وقوع دارد ، کل یوم هو فی شان

در جایی که به فرموده بزرگان و با استفاده از گزاره های مهدوی و روایات شریف امکان تغییر حتی در علائم حتیمه وجود دارد ، با در نظر گرفتن این مسئله تغییرات در نشانه های غیرحتیمه صدالبته وجود دارد ، که یکی از آنها می تواند چگونگی مرگ عبدالله باشد و البته علت هم می تواند حکمتهای پنهان الهی باشد ، همانگونه که خداوند حکیم در وعده خویش به موسی و قوم بنی اسرائیل در زمانی که وعده داده بود تغییری ایجاد نموده و 10 روز بر آن افزود تا بدینوسیله بخشی از بهانه جویان و فتنه گران بنی اسرائیل را رسوا و نابود کند ، این احتمال وجود دارد که این حکمت ها و مصلحت ها و تغییرات در هر زمانی علی الخصوص عصربسیار حساس کنونی که عصر ظهور است رخ دهد و یکی از آنها می تواند تغییرات در نشانه های ظهور از حتیمه تا غیرحتیمه باشد هرچند نشانه های حتیمه بنابر تاکید روایات حتما رخ خواهد داد ولی تغییرات در نحوه و زمان وقوع آنها محتمل است.

آیت الله بهجت اعتقاد دارد علائم حتیمه می توانند همزمان با ظهور (یعنی در محرم) و یا بفاصله بسیار اندک(مثلا کمتر از یک ماه قبل از ظهور) واقع شوند


قطعا عده ای از دیرباوران هستند که میزان" باور به غیب" و " ولایت پذیری" آنها اندک است اما با ظاهری موجه این عیب و آسیب بزرگ را نه تنها پنهان می کنند بلکه به لطایف الحیل خود را از برجستگان و منتظران ظهور نشان می دهد و اینها از آسیب های جامعه ی مهدوی پیش رو خواهند بود و خداوند حکیم ارده فرموده باشد با تغییراتی حکیمانه در نشانه های ظهور ، بهانه های لازم برای فتنه گری و بهانه جویی برای ایجاد مانع در راه بشارت ظهور را به اینها بدهد و وقتی به خوبی مرض خویش را بیرون ریختند و مشهور خاص و عام شدند ، آنگاه بلافاصله وعده الهی خویش ، ظهور ، را محقق نماید تا این مارهای خوش خط و خال خزیده در پوستین زهد را که آسیب های جامعه مهدوی خواهند بود از اکنون رسوا کرده و به نوعی شاهراه ظهور و جامعه مهدوی را هموار نماید.

یکی از این حکمت ها و تغییرات می تواند در نحوه ی مرگ عبدالله ملعون باشد ، ممکن است که این فرد به مصلحت الهی به مرگی جز آنچه در روایات تصریح شده به درک واصل شود و همین نحوه مرگ و البته در روزی غیر از عرفه بهانه ای باشد تا عده ای از همان افراد ظاهرالصلاحی که در دل ایمانی به غیب و ظهور ندارند یا آن را دور می پندارند، موج بزرگ بشارت ظهور را که پس از مرگ عبدالله برخواهد خواست تخریب  نمایند کسانی که یا ظهور را برخلاف منافع خود می بینند یا نمی توانند به علل مختلف به وعده الهی ایمان بیاورند ، اینها افرادی هستند که حتی در روز ظهور نیز در مقابل تجسم وعده الهی ، حجت برحق ، خواهند ایستاد و به دلایل پوسیده خویش استناد خواهند کرد ، تغییرات  در مرگ عبدالله به خواست خدا ، می تواند بخشی از این مارهای خوش خط و خال را قطع و قمع کند.

و البته این تغییرات حتی در علائم حتیمه نیز قابل وقوع است همانگونه که بزرگانی چون آیت الله بهجت اعتقاد دارند علائم حتیمه می توانند همزمان با ظهور (یعنی در محرم) و یا بفاصله بسیار اندک(مثلا کمتر از یک ماه قبل از ظهور) واقع شوند که البته اینها بهانه ای لازم را برای مقاومت و بهانه جویی افرادی که به دلایل مختلف می خواهند در مقابل تحقق وعده الهی بایستند به دست آنها می دهد تا این تغییرات را بهانه کنند و شایعه نمایند که این برخلاف گفته های صریح احادیث است و مثلا احادیث خروج سفیانی را در ماه رجب پیش بینی نموده اند یا صیحه آسمانی را در ماه مبارک رمضان و چون این مسائل واقع نشده است پس صدالبته این ظهور نیز دروغ و سناریویی خطرناک است  و به طریق اولی امام زمانی که ادعای ظهور دارد!
والبته این برای برخی از مغروران به علم خود که به احادیث استناد می کنند تا حجت حی حق ، قابل پذیرش نیست ، همانان که در سفر تاریخی نائب امام زمان(عج) با بی احترامی به او اوج حقد و نادانی خود را نشان دادند ، هرچند اندک بودند ، اما این احتمال وجود دارد که تمسک به چند حدیث بهانه ای باشد برای اینها که از سوار شدن به سفینه نجات " ولایت فقیه " سر باز زدند تا از نور هدایت حق بی بهره مانند و در کوران حوادث ظهور رسوا گردند و این هم نوعی هموار کردن راه برای استقرار جامعه مهدویست.

و البته این ولایت گریزی در بعد دیگری نیز در میان باصطلاح روشنفکران وجود دارد همانانکه ظهور را در میان وقایع غرب و نقشه های شیاطین جستجو می کنند تا در روایات ائمه اطهار(ع) ، همانان که بیشتر از آنکه به بررسی نشانه های ظهور بپردازند به تمرکز افراطی بر دشمن و نقشه هاش مشغولند و صد البته با چاشنی عدم توجه به محور بسیار مهم ولایت فقیه و ترویج نوعی بی تفاوتی و بی اهمیتی به ولایت حداقل در عرصه مهدویت دانسته یا ندانسته با نیت درست یا مغرضانه مدتی است تخریب موج بشارت ظهور را آغاز کرده اند.

یقینا اینها نیز ممکن است با بروز برخی تغییرات در نشانه ها مثلا مرگ عبدالله یا علائم حتیمه ، بهانه های لازم را برای تخریب موج بشارت  یافته و بخواهند به دلایل مختلف( از نیت دلسوزانه ناآگاهانه تا غرض و دسیسه) از به پا خواستن موج بشارت ظهور در جامعه جلوگیری کنند ، و البته خدای حکیم هم بهانه را به دست آنها می دهد که به خوبی خود را در معرض دید عموم قرار دهند و به ترویج افکار و امراض خود بپردازند و بلافاصله با وقوع ظهور این کژی ها و ناراستی ها و برافرازندگان علم در مقابل نائب امام زمان که به احتمال قوی این علم ها را در جامعه مهدوی در مقابل حجت حق نیز بخواهند افراشت ، قلع و قمع شوند.
و اما در مورد مرگ عبدالله ما امیدواریم که این ملعون اکنون در جهنم الهی باشد و در این روز جانگداز یعنی سالگرد  شهادت بزرگ سفیر کاروان حسین(ع) مسلم بن عقیل این بشارت بزرگ در جبهه حق و میان منتظران امام زمان(عج) منتشر شود ، عبدالله مرد ، موج بشارتی که به سرعت غرب تا شرق عالم را درخواهد نوردید.

اما باید سایر ابعاد قضیه را نیز در نظر گرفت ، ممکن است این توطئه ای از سوی دشمنان برای ایجاد یاس در عقاید شیعیان و به سخره گرفتن آنها باشد
ممکن است حکمت الهی باشد برای قلع و قمع کسانی که به وعده الهی ایمان نمی آورند برای هموار کردن جاده ظهور و جامعه مهدوی.
و ممکن است به لطف الهی این وعده روایات محقق شده و با انتشار خبر مرگ عبدالله خاورمیانه وارد دور تازه ای از تحولات گردد که متصل به ظهور خواهد بود.
هرسه حالت را باید در نظر گرفت و با تدبیر و احتیاط پیش رفت ، یقیناً در این لحظات حساس دشمنان بسیار خطرناک بوده و هر لحظه در حال توطئه اند.

ما امیدواریم که بزودی زود شاهد مرگ این جنایتکار بزرگ باشیم ، مرگی که بنا بر روایات تحولات را آنچنان تسریع خواهد کرد که می توان آن را آغاز ظهور کبری در نظر گرفت هرچند این مرگ می تواند امروز واقع شود ، در طول هفته ها یا ماهه های بعد باشد یا سالهای بعد ، والله اعلم

....................................

چند روز پیش در مسافرت به تهران با یک روحانی نما هم سفر بودم که صحبتهایش در عین قدرت بیان بالا و دانسته های زیاد ، بسیار بسیار تاسف آور بود

بخشی از حرفهای او :

1- ظهور ممکن است یک میلیون سال بعد باشد !!!!!!!!!!! (برخلاف بشارت تمامی بزرگان)

2- برخی از تندروها القابی به رهبر می دهند که خودشان هم راضی نیستند مثل نائب امام زمان و امام خامنه ای و ...

3- حرف آیت الله بهجت  مبنی بر نزدیک بودن ظهور برای من سند و دلیل و حجت نیست! ایشان باید برای حرف خود دلیل می آوردند!

4- پرداختن به نشانه های ظهور مهم نیست!

5- روایت عبدالله عربستان روایتی قابل استناد! زیرا معصوم اینگونه سخن نمی گوید که اگر فلان چیز را تضمین کنید من فلان چیز را تضمین می کنم! ( این در صورتی است که بزرگانی چون علامه کورانی و محققین دیگر آن را معتبر دانسته و بدان استناد کرده اند!)

6- و ...

این در صورتی بود که فرد مذکور از قدرت بیان و استدلال بسیار بالایی هم برخوردار بود ، در نظر بگیرید با مرگ عبدالله ملعون و تشدید ده برابری موج بشارت ظهور چنین مارهای خوش خط وخالی چه خواهند کرد کسانی که خدا آنها را به خاطر عدم ایمان به وعده الهی لعنت فرموده است ولی سحر زبان و بیان آنها می تواند عده ای را گمراه کند.

مطمئنا راه نجات در فتنه های آخرالزمان تمسک به محور نورانی " ولایت فقیه " است.

 

 


 

پینوشت احادیث با تشکراز مبشرعزیز "رامین":

امام صادق (علیه السلام) :

آنگاه که مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشینى او نسبت به هیچکس به توافق نمى رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى یابد، عمر سلطنت هاى چندین ساله بسر آمده ، نوبت پادشاهى چند ماهه و چندین روزه فرا مى رسد. ابوبصیر مى گوید: پرسیدم : آیا این وضع به طول مى انجامد؟ فرمود: هرگز.و این درگیرى بعد از کشته شدن این پادشاه (عبدالله ) منجر به کشمکش بین قبیله هاى حجاز مى شود. ( بحار ج 52 ص 210 و 240 )


در حدیثی دیگر امام صادق فرمودند: هر کس برای من مرگ عبدالله را تضمین کند، من ظهور را برای او تضمین می کنم.(بحارالانوار ج 52 ص 210-240)


در حدیثی دیگر بدین مضمون روایت شده که عربستان پادشاهی خواهد داشت که نام او ، نام یک حیوان است و پادشاه بعدی که برادر اوست عبدالله نام دارد و بعد از عبدالله ظهور خواهد بود.....(توضیح اینکه فهد در زبان و ادبیات عرب بمعنای یوزپلنگ است)